Week nummer 4!

9 juni 2018 - Fellbach, Duitsland

na de 1e 2e en 3e week komt dan de 4e week.

Op maandag hebben we de rozen aangepakt. We hebben ze gepluist(de grootste kopjes breken) ook hebben we de rozen waar trips in zaten geplukt en weggegooid. Woensdag was de baas de hele dag weg dus was het een relaxed dagje met een aantal klusjes. Er was ook markt en op die dagen is het ook altijd rustiger in de kas. Donderdag moesten we bedden klaarmaken voor gebruik hier waren we lang mee bezig want het waren 4 bedden in totaal. Er lagen korrels op het zeil en dat moesten we in bakken scheppen. Die bakken moesten we met de heftruck verrijden en bij de laatste bak kwam de heftruck vast te zitten. We liepen erg te kloten en hebben alle wagens die ze hebben gebruikt om hem eruit te proberen te halen maar het is ons niet gelukt. Na de lunch was de baas terug van de markt en hij haalde hem er binnen 10 seconden uit. In de middag hebben we nog chrysanten gepoot. In de avond gingen we naar een feest. de oudste dochter was uitgenodigd en wij gingen mee. zaterdag was een zware ochtend want we moesten ook nog bloemen verkopen op de markt. We hebben veel bloemen verkocht en nu lekker weekend.