De 1na laatste week!

9 juli 2018 - Fellbach, Duitsland

​Dit is zeer waarschijnlijk me laatste blog in Duitsland. Dit is omdat we komend weekend weer naar hu​is gaan. Dit was tot nu toe de beste week en daarmee ook een mooie afsluiting richting het einde van deze stage.

Veel werkzaamheden zijn hetzelfde. Dit is omdat we alles hebben gezien in het bedrijf. Vooral op de dagen voor de markt doen we hetzelfde. Deze dagen zijn maandag, woensdag en vrijdag. We snijden dan bloemen en maken ze klaar voor de markt. Ik heb helaas niet meer op de markt gestaan deze week omdat we veel andere dingen hadden. Dus maandag was niet bijzonder we hebben weer bloemen geplukt en gesneden en schoongemaakt. Dinsdag hebben we fresia bollen schoongemaakt van aarde en de resten van de plant. Deze bollen waren al eerder uit de grond gehaald en liggen al een tijdje te drogen. Woensdag had ik migraine en ben ik in bed gebleven. Gelukkig was dit na een middagslaapje over. Donderdag hebben we aan opdrachten van school gewerkt. We hebben een vervangende opdracht geregeld en deze opdracht is groter dan gedacht. Maar het begint er goed uit te zien. Op vrijdag hebben we tot de lunch gewerkt want Hugo Prins kwam toen. Vrijdag avond was er een beach party in het dorp. Ook al is er geen strand, ze hadden een parkeerterrein onder het zand gedaan. Op zaterdag hadden we een feest van de vriendin van een van de dochters. Ze gaat binnenkort 10 maanden naar Amerika en dit was haar afscheidsfeest. In de avond wilde we nog uitgaan in Stuttgart maar het is er niet van gekomen. De volgende dag werd ik wakker met veel pijn in mijn voet, mijn voet was dik en ik kon er niet op lopen of staan. Ik heb heel de dag in bed gelegen en met ijs op me voet gezeten. Vandaag is het maandag en is het nog niet echt minder geworden. Na overleg met iedereen gaan we later toch maar naar het ziekenhuis om foto's te nemen. zelf denk ik dat hij zwaar is gekneusd maar een scheurtje sluit ik niet uit. Dit moet niet het leuke weekend verpesten die ik heb gehad met Roel en Hugo en ik kijk met een goed gevoel hierop terug. Het ligt er aan of ik zondag naar huis ga of eerder. Ik kan nu niks doen door mijn voet en dan heeft het geen zin om hier alleen maar in bed te blijven en te niksen dus dan gaan Roel en ik eerder naar huis. Maar we moeten niet uitgaan van het slechtste.

Vrijdag voor de beach partyShoppingBakkie doen in StuttgartOp een dakterras in StuttgartZaterdag op het afscheidsfeest met ze 3e op een karretje