De eerste week!

18 mei 2018 - Fellbach, Duitsland

Daar zijn we dan eindelijk in Duitsland. De eerste week ging snel voorbij.

Ik vond het wel spannend om voor 2 maanden naar het buitenland te gaan. maar gelukkig ben ik samen met me niffo Roel. We gingen zaterdag 12 mei rijden richting Fellbach. We werden vriendelijk ontvangen door de hele familie en hebben met ze alle lekker gebarbequed. zondag werden we rond een uur of 9 gewekt door de jongste van de familie (9 jaar) die erg enthousiast was. We beginnen elke dag 8 uur met werken en om 6 uur als we naar de markt gaan dit ivm het verkeer en het opbouwen van de stand. ze eten in Duitsland 4x per dag. ze ontbijten dan een koffiepauze waar ook veel wordt gegeten dan rond een uur of 2 eten ze warm en pas na 8 uur s'avonds is het avondeten. we hebben over het algemeen simpel werk gedaan om ons in te werken. ik ben al wel mee geweest naar de markt en heb er achter de stand gestaan. dit was wel een aparte ervaring. het gezin is heel aardig en laten je je eigen gang gaan. ik kijk uit naar de rest van de stage

1. Frans:
    22 mei 2018
    Hoi Thomas, geen verkeerd begin denk ik zo. Maak ook foto's om deze toe te voegen maakt denk ik een stuk duidelijker!